Thursday 8 September 2011

Savannah Man

Ondanks ik verschillende projecten draaiende hou, is er (vooral tijdens de lange 'exporttijden' van films) veel ruimte om andere zaken te doen. Opruimen thuis, schoonmaken, winkelen,...

Maar meestal benut ik die tijd om een filmpje te maken. Een ander.

Ik wil nog eens de aandacht vestigen op de dichteres Nic Sebastian. De vertolkster en stem krijgt tegenwoordig zoveel aandacht in mijn werk, dat je zou vergeten dat ze zelf ook gedichten schrijft.
Goede.

Savannah Man ( uit 'Forever Will End On Thursday') is er zo eentje.

what might stop him from walking out
into the soughing heat of his
savannah what might keep him
from its burning winds its
tricks its cozy
punishment

his feet are sewn to hot
trails only by wrenching by brute
ripping in his walk might he tear
into the blood table

would he fall then free
and bloody onto cold alien
steppe

De spooky soundtrack vroeg om spooky (Lumière-achtige) beelden.
Die heb ik gevonden in een camera-test (Bell and Howell Filmosound 8) van Jesse James Hennessy

Knip- en plakwerk deed de rest.

Enfin, 't is klaar...

Savannah Man



Woorden en stem: Nic Sebastian
Camera: Jesse James Hennessey
Concept, montage, bewerking en muziek: Swoon

No comments:

Post a Comment