Friday 4 May 2012

21910

Begin april maakte ik een korte trip naar onze Voerstreek.
Schitterende wandelroutes.

Hoewel op het eerste zicht een 'propere' omgeving viel tijdens nagenoeg elke wandeling het klein achtergelaten zwerfvuil op. Jammer.

Tijdens de laatste wandeling nam ik een foto van elk stukje plastic, papier, blikje, flesje,... dat ik tegenkwam.

Het was een reeks waar ik niet aan voorbij kon gaan (no pun intented)

Ik plaatste ze achter elkaar en rekende uit hoe lang het (ongeveer) zou duren eer de verschillende objecten zouden vergaan of afbreken. Geen wetenschappen, gewoon de gemiddelde afbreektijd genomen van verschillende bronnen.

Het geeft je een idee. Toch iets waar ik ongemakkelijk van kan worden...

2190



concept, camera, montage, muziek: Swoon

No comments:

Post a Comment